Monday, April 14, 2008

Why i love those people...??

  • dd a.k.a della...merupakan orang yang paling rapat dengan aku..teman naik bus apabila cuti hujung minggu..juga merupakan seorang kawan yang paling comel... seorang pendengar yang baik..thankz d..because sudi mendengar all my problems..seorang yang setia kepada pasangannye..beliau di miliki oleh enche w yang sangat baik dan comel...sayang bangat same dia...

  • gnet a.k.a nadia kazuwo...merupakan kawan yang boleh dikatakan agak rapat jugalaa dengan aku...seorang yang agak gila2..sangat caring dengan kengkawan yang lain...seorang yang vogue..dimiliki oleh enche s..tapi kalau beliau bercakap habislaa satu kolej boleh dengar..hehehehe..sayang kat kamoo..

  • ira a.k.a rara...merupakan junior aku...sangat comel dan hot...beliau tak pernah miss replay message aku dan juga boleh dikatakan pendengar yang baik...sayang kt die..

  • hann a.k.a ahli jiwa..seorang yang comel dan sangat berdikari...merupakan tauke topup di level aku...sangat pandai berbusiness..kenkadang beliau agak sensitif..tapi hati beliau sangat baik..dan merupakan inspirasi aku membuat blog ni..sayang kamoo..

  • enche pendy..seorang kawan yang paling rapat dengan aku...seorang yang ambil berat tentang kawan2nye..seorang yang peramah..dan seorang yang setia kepada pasangannye, cik yod...thankz coz sudi dengar problems aku...dan kepada cik yod..thankz sebab keperihatinan anda...sayang korang...


2 comments:

Hann Haidar said...

ya ya aku taw aku paling perfect among 5.

haha~

Mohd Effendi said...

Cik hann sentiasa perasan yg beliau is da best.

xpe2...hambik la....