Wednesday, April 16, 2008

Penulisan baku..

aku masih baru lagi di arena blog ni...so aku masih mentah lagi tentang gaya penulisan blog ni...tapi..sejenak di ym bersama enche pendy..beliau telah menegur gaya bahasa yang aku gunakan di blog...

Pendy: ko punye blog banyak salah eja dan ayat bahasa inggeris kau macam kekuda...
Aku: Tak kan nak guna bahasa baku kot...
Pendy: yelaa....
Aku: Susahlaa macam tu aku tak reti....aku selalu guna shortform aje...
Pendy: alaa tulis je bahasa baku..dorang baca tak semestinya baku jugak...
Aku: ok..aku edit dan ko check ok nanti....
Pendy: ok...no problem...

thankz dude because banyak mengajar aku dalam dunia blog ni....

2 comments:

Mohd Effendi said...

ehe..no probs la..
thankz to hann jgk...

Unknown said...

ala.. tulis je ape yg kita rase nak tulis.. blog adalah tempas bebas untuk kita bersuara, pekakkan telinga je ape org nak kate..