Tuesday, April 29, 2008

KeNaNgaN Form3...

sejenak di ym bersama dengan mrfaish membuatkan aku teringat kenangan semasa kiteorang semasa form3..aku, mrfaish dan aishah memang bestfrenlaa time tu...kiteorang 1 kelas..ke mana2 mesti kiteorang bertigalaa...memang dah macam belangkaslaa..kalau sorang tak de mesti rase tak seronok....aku sayang sangat kat dorang...tapi masa aku form4, aku dapat tawaran ke sekolah teknik dan meninggalkan kwn2 aku...dan time tu aku dengar dorang dah tak berape rapat macam dulu...tapi sampai sekarang aku still contact dengan dorang lagi..tapi jarang dapat jumpa..yelaa masing2 dah busy dengan life masing2...

3 comments:

Unknown said...

ym?? nak ym leh?


-sampai skg masih cari2 kawan2 lama-

Ande Sikutawangsa said...

salam singgah selalu.

kenangan lama memang dicari-cari..

waniz... said...

john melawi: salam kanal...

azizulhafiz: boleh jerk...nur_syazwani2002