Sunday, April 27, 2008

Di Ganggu Makhluk Desprate....

baru2 ini aku di ganggu oleh makhluk desprate..

Makhluk itu telah mintak couple dengan aku...tapi aku tak terima, yelaa aku kan dah ade lovely one...tapi die still tak faham2...dan terus mendesak aku supaya terima die...dan die cakap die tak kesah if aku dah ad bf sekali pun..asalkan aku boleh terima die or jadi gf die...wtf laaa...aku cakap tak nak..tak naklaa bodohlaa...pening kepala aku...dan aku mengambil keputusan untuk tidak melayan sebarang message daripada die...bak kate ratna 1 replay message ibarat 100% harapan...owh my god..tak nak aku...aku tak nak bagi harapan kepada sesiapa pun...

1 comment:

tomcat baretta said...

Ko suruh je mamat tu duduk Jln Tun Sambanthan,Brickfield mlm2....

Sure dia akan dapat apa yg dia mahukan....

Desperate kan???

-a.c.u.x-