Wednesday, May 7, 2008

KeRJa...

hari ini first day aku kerja...kerja part time je...sebagai kerani di sebuah tuisyen center...ni laa first time aku kerja dalam hidup aku...hehehe...first aku datang jerk kena kutip yuran yang budak2 bayar...then aku kena pegang pulak tu duitnye...takut gaklaa sebab pegang duit banyak2..takut hilang ke short ke...huhu...kerja aku dari pukul 4 till 6.30, 7.40 till 10 malam...before aku balik tadi kena bagi duit yuran tersebut dekat cikgu kira boss akulaa...then aku kira2...short rm30..cuak gile aku time tu..dalam hati aku cakap kalau betol2 short ni...besok tak nak datang kerja dah..hehehe...then bile aku check2 balik..rupa2nye aku tersalah catit kat resit tu...patutlaa short rm30..selamat..hehehe...

3 comments:

Unknown said...

hahaha... kerja kene jujur... betul tak?

waniz... said...

azizulhafiz: memanglaa...tapi pegang duit org susah tu...huhu...

tomcat baretta said...

Blajar2 tinggi2 then jadik KERANI jer???

Huh...x 'Best' sungguh...

-a.c.u.x-