Monday, May 5, 2008

FaVoURiTe kaZeN...

aku sayang budak kecik sebelah aku ni...kira die merupakan kazen favourite akulaa...name dia mohd. nufail..berusia 6 tahun..kalau aku pergi rumah die mesti die nak tido dengan aku..aritu masa aku balik penang, aku tido rumah die..tapi masa aku sampai ..die tengah tido..so aku pun pergilaa gunting rambut di kedai berdekatan..sesudah aku habis gunting rambut, aku pun baliklaa..bila aku buka2 pintu rumah jerk, die dah cakap"fail cari kakak tadi.."die memang tunggu aku datang..tu yang membuatkan aku lagi sayang kat die..lagi satu die comel sangat..rindu kat die..

3 comments:

Unknown said...

bestnye jd dak kecik 2... hmm.. ;)

waniz... said...

azizulhafiz:npe lak best jd bdak kecik tu..???

tomcat baretta said...

Nufail???

Takut asyik fail exam je nanti....

Tukar je nama lain...

-a.c.u.x-