Saturday, June 21, 2008

To someone...

untuk sesorang yang penah hadir dalam hidupku..ya..aku dah lame maafkan kamoo..aku dah boleh terima kenyataan sekarang...mybe dengan menjadi kawan baik,hubungan kite akan terus kekal..sape tau kan..ni semua kerja Dia...kalau ade jodoh kite..pasti ada harinyekan...maybe pertemuan yang kedua lebih baik dari yang sekarang...sape tau kan...dan aku harap kite boleh jadi seperti dulu..maksud aku rapat seperti dulu tapi as a bestfren..kawan yang paling rapat...:) shall we..???:)

12 comments:

artsoul said...

yup..u did the rite thing...good

waniz... said...

artsoul: thankz..

Anonymous said...

huhu..releks la kwn..slow2..nati semua akan ok..tc

Anonymous said...

eh jgn lupe tukar link blog aku yg dulu ke link yg baru ni..skang wordpress..huhu..http://pockids.wordpress.com/

nicegirlz said...

mcm ade kisah sedih je di sebalik nye...
x pe...
everything will be ok pas ni..
insyaAllah...

waniz... said...

Pockids: ok2..ti aku tukar..x smpatlaa..heheh..anywy thankz ek...

nicegurlz: yup2..ad kisah sdih..i hope that it will ok soon...

Mohd Effendi said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Effendi said...

Kau xkn ckp cmtu kalau org tu bermakna utk ko.

FYI, aku dh bnyk terkena dgn insan yg bernama pmpn. Aku tau apa yg kau xtau.

Sarop, frenz 4eva ya.=)

waniz... said...

jackass: ko terkena gn pmpuan aku sebaliknye..yup2...frens 4ver ya :)...kawan lagi bemakna...memanglaa die bermakna...ti laa aku cite ek..hehehhehe..:)

artsoul said...

feeling better now?

waniz... said...

artsoul: little bid..tp if tgk muke die je.rse cm skit hati sgt..huhu..x tau npe...

cimon said...

so far....(yg tau laa...)
ade lelaki yg tak bley terima pas clash still bley jd kawan lg... if yg dump die si pompuan tu...
tp... if si lelaki yg dump dulu si pompuan... mmg biase die still nak jd kawan lg...
so... fikir2 la ek
peace (^v^)